loading...
طنز
مرتضی سلطانی بازدید : 26 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (0)


٨٦
عشق را با تمام وجود فرياد بزن تا به جهانيان ثابت كني : " تمام مسيرها به سمت مشترك مورد نظر
اشغال نمي باشد !"
سلام. يادت باشه كه يادم بيار ي كه يادت بندازم كه به يادم بيار ي كه يا دم بدي ديگه اين وقت شب با
كسي رو اسكل نكنم! sms
يه روز شادمهر عقيل ي يه بخار ي ميخره ! بعد دستش ميخوره به بخار ي و دستش ميسوزه ! فردا ميره
بخاريش رو ميفرشه اما اون شب كه ميخوابه بخاريه مياد به خوابش و ميگه : وقت ي... ديد ي كه
سوختي... رفتي و ما رو فروختي ...
فكر كرد ي چرا وقت ي تخم مرغ و باقال ي ميخور ي زياد باد در ميد ي؟! يا وقت ي قهوه ميخور ي ديگه
نميخوابي؟! ولي وقت ي چاي ي بخور ي همش جيش ميكن ي؟! اگه فكر نكرد ي ديگه فكر نكن ... به اين فكر
كن كه... انرژي هسته اي حق مسلّم مست!
اندازه ي يه قابلمه... با هرچي بوس تو عالمه... ميبوسمت يه عالمه!!
سيگار با اينكه ميدونه آخرش پودر ميشه و زير پا له ميشه ولي تا آخر ميسوزه ... سيگار همتونم
هستيم!
اگه ميخو اي قلبت رو ... نگاه مهربونت رو... و دستاي گرمت رو از من بگيري... باشه..! بگير ... ول ي تو رو
خدا اين انرژي هسته اي رو كه حق مسلم ماست رو از من نگير!!
sms. سه تا چيز هست كه بخواي، نخواي مياد سراغت: 1.مرگ 2.جيش 3
اگه من و تو دوتا برگ باشيم، هنگام خزان من زودتر از تو ميشكنم تا زماني كه مي افتي در آغوشم
بگيرمت!
www.hadinik.com
٨٧
To be important is nice, But to be nice is more important
شعارهاي جديد انرژي هسته اي
انرژي هسته اي آزاد بايد گردد!
آمريكا در چه فكريه... ايران پر از هسته ايه
واي اگر انرژي هسته اي حق مسلم ماست تا خون در رگ ماست... انرژي هسته اي حق مسلم ماست!
عقاب آسيا كيه ؟ ... انرژي هسته ايه
ما انرژي هسته اي ميخوايم ، يالا يالا ، حالا واي واي ، واي واي واي واي
يه شب خروسه به مرغه مي گه نوك مي دي ؟ مرغه مي گه چند دهم مي خواي ؟؟
خداوند عشق را افريد ... تا پليس 110 بيكار نباشد
بوس يعني اتصال س يم ها ي مثبت و منف ي يك جر يان برق 22000 ولت ي .... كه اگه ز ياد كش ب ياد ... فيوز
مركزي بد جوري مي زنه بيرون
فرق شوهر كردن با سگ نگه داشتن چيه ؟ سگ گند به فرشت مي زنه ولي مرد به زندگيت
رسيدن همه شما دوستان عزيز رو به حق مسلمتان را تبريك مي گويم
زيبا ترين هنر . هنر عشق ورزيدن است اما از اون زيبا تر هنر اهسته گوزيدن است
اخرين مهلت خروج افغاني ها از ايران 1 ارديبهشت اعلام شد ...شيطون بلا بدون خداحافظي نري ها
تركه در كوچه رو يواش م ي بنده بهش م ي گن چرا ا ين قدر اروم م ي بند ي ؟ م ي گه م ي خوام بب ي نم اون
كيه كه اون تو چراغا رو خاموش مي كنه
www.hadinik.com
٨٨
اگر كس ي م ي گو يد بر اي تو م ي م يرد دروغ م ي گو يد...... حقيقت رو كس ي م ي گو يد كه بر اي تو زندگ ي م ي
كند
اگر تنها تر ين تنها ها شوم باز خدا هست، او جانش ين همه نداشتن ها ست نفر ين وآفر ينها بي ثمر است
اگر تمام ي خلق گرگ ها ي هار شوند و از آسمان هول و ك ينه بر سرم بارد تو مهربان جاودان آس يب
ناپذير من هستي اي پناهگاه ابدي! تو ميتواني جانشين همه بي پناهي ها شوي
زندگي نه آنقدر شيرين و مرگ نه آنقدر تلخ است كه انسان شرافتش را به آن بفروشد
تست كنكور هنر : اولين هنري كه پس از ديدن چهره آرايش كرده دختران امروزي به ذهن شما متبادر
ميشود چيست؟ الف : مينياتور. ب: صافكاري، بتونه كاري و نقاشي اتومبيل !!!! ج: دوپينگ !!!! د: من به
ناموس مردم نگاه نميكنم
فردا و ديروز با هم دست به يكي كردن ..ديروز با خاطراتش من را فريب داد فردا با وعده هايش مرا
خواب كرد وقتي چشم گشودم امروز را از دست داده بودم
مي دوني سيگار با اينكه مي دونه يه روزي زير پاهات له مي شه تا اخر باهات مي سوزه ؟؟؟؟
سيگارتم رفيق!!!!
وقتي با 1 انگشت به طرفه كس ي اشاره ميكن ي و اون را مسخره ميكن ي، خوب نگاه كن ي سه تا انگشت
ديگه به طرفه خودته
يك نص يحت : مواظب خودت باش ....! يك خواهش : اصلا عوض نشو ....! ي ك ارزو : فراموشم نكن ....!
يك دروغ : دوستت ندارم....! يك حقيقت : دلم برات تنگ شده....! ويك رويا : تورو داشتن
ميدوني چرا امسال ساعت رو جلو نكشيدن؟
www.hadinik.com
٨٩
چون قد احمدي نژاد به ساعت نميرسه
Baba kojai?Nisti?Turisti?Amperyalisti?Komonisti?Fashisti?Demokratisti?Khodayi
nakarde mariz ke nisti?Rasti,to khodet nomreye BISTI 20ti
Madar : 2khtar Jo0on To Chera Hameleh Nemishi?! 2khtar : Nemidoonam Madar
~> !! Jo0on.......Hamiiiiiiiiiiiiiiiiid?! ))))))) ~> Tablighe Condome Tabarrok
Ta Hala Ye Bache Meymo0on Ro Too Ye Pelastik Didi? Age Javabet Manfiye Ye
…Negahi Be Gavahi Namat Bokon
vaghti goldani shekast har kasi chizi goft ...heyf bo0od....ziba bo0od.....ko0ochak
bo0od..... vali vaghti ghalbe man shekast chi? na kasi fahmid na chizi goft
نگاهم كرد و پنداشتم دوستم دارد . نگاهم كرد، در نگاهش هزاران شوق عشق را خواندم . نگاهم كر د، دل
به او بستم. نگاهم كرد، اما بعدها فهميدم كه فقط نگاهم ميكرد!
تلاش براي ساختن يك رابطه عاشقانه مخصوص انسانهاي ضعيف است زيرا انسان توانمند هيچگاه بر
سر آزادي خويش معامله نميكند!
چه مهمانان بي دردسري هستند مردگان ! نه به دستي ظرفي را چرك مي كنند نه به حرفي دلي را آلوده
تنها به شمعي قانعند و اندكي سكوت!
آري آري زندگي زيباست زندگي آتشگهي ديرنده پابرجاست گر بيفروزيش رقص شعلش در هر كران
پيداست ور نه خاموش است و خاموشي گناه ماست
دقايقي تو زندگي هستن كه دلت براي كسي اونقدر تنگ ميشه كه مي خواي اونو از رويات بكشي بيرون
و توي دنياي واقعي بغلش كني رويايي رو ببين كه مي خواي ، جايي برو كه دوست داري ، چيزي باش كه
مي خواي باشي ، چون فقط يك جون داري و يك شانس براي اينكه هر چي دوست داري انجام بدي
www.hadinik.com
٩٠
خداوندا تو ميداني كه انسان بودن و ماندن در اين دنيا چه دشوار است چه رنجي ميكشد آنكس كه
انسان است و از احساس سر شار است
بهش گفتم منو چقدر دوست داري؟ گفت : اندازه جوهر خودكارم . گفتم خيلي نامرديه . آخه جوهر
خودكارت كه يه روز تموم ميشه. يه لبخندي زد و گفت: خودكارم اصلا جوهر نداره!!
دستاشو شكسته ن بگو دنيا شو گرفته ن، بگو روياشو شكسته ن بگو رفته تا نباشه، قسمِ رفتنو خورده
بگو رفته تا ...نه! اصلا... چه ميدونم ... بگو مرده روزي صد دفعه غلط كردمو مشقَم كردن * تا به قول
خودشون، "ابليسو آدم كردن " تا لبم خواست بگه نه، با تَو سري گفتن : "هيس حرف نزن، هيچي نگو،
فقط بشين و بنويس بنوي س:هيچ كاري از دست كسي بر نمياد بنويس ديگه چشام دليل روشن نمي خواد
بنويس هر چي رو بايد بنويسي، بنويس " ولي تا نوشتم از حق خودم، گفتن: "هيس"!
گليم بخت من را از سياهي بافتند بناي عمر من را ازتباهي ساختند شكسته دل خسته ام از زندگي
نسيب من رنج وازردگي حالا ديگ ه ارزو مي كنم واسه خودم مرگ و اسودگي بعضي ها با يد باشند
هميشه گريون بعضي تو بختشون نوشته زندون بعضي خاكشون از غم بعضي سهمشون ماتم من مي
خواستم شب وروشن ببينم ازدلم رنج و غم وغصه رو بيرون كنم
خدايا اگه دوست داشتن گناه ميخوام گنه كار ترين گنه كاران باشم
مناظره استاد و دانشجو
گفتم غمم فزون است، گفتا ز من چه آيد ... گفتم كه نمره ام ده، گفتا ز من نيايد ... گفتم كه نمره
دادن بسيار سهل آيد، گفتا ز ما اساتيد اين كار كمتر آيد ... گفتم كرم نماييد من را كنيد شما، شاد
گفتا كه خوش خيالي كي وقت آن بيايد ... گفتم كه نمره ه فت بدبخت عالمم كرد، گ فتا اگر براي آن هم
زيادت آيد ... گفتم خوشا دهي كه دست شما دهد آن، گفتا تو كوشش كن كو وقت آن بر آيد ... گفتم
دل رحيمت كي قصد رحم دارد؟، گفتا نگوي با كس تا وقت آن بر آيد...
زش نكنيد...!! Ĥ دفتري كه بسته شد ديگه بازش نكنيد... قلبي كه شكسته شد ديگه ن
www.hadinik.com
٩١
چون فقط بهش عادت كرد ي و لي اگر واقعا عاشقش بود ي تو هم ميمرد ي.... عاشقي هميشه رسيدن به
معشوق نيست گاهي بايد از معشوق گذشت تا عاشق بود...!
از يه ديوونه ميپرسن چرا ديوونه شد ي؟ ميگه : من يه زن گرفتم كه يه دختر 18 ساله داشت . دختر زنم با
بابام ازدواج ك رد. در نتيجه زن من، مادرزن پدرشوهرش شد، از طرف ي دختر زن من كه زن بابام بود، پسر ي
زاييد كه ميشد برادر من و نوه ي زنم، پس نوه ي منم ميشد. در نتيجه من پدربزرگ برادر تني خودم بودم .
چند روز بعد زن من پسر ي زاييد كه زن پدرم خواهر ناتني پسرم و مادربزرگ او شد، در ن تيجه پسرم برادر
مادربزرگ خودش شد . از طرف ي چون مادر فعلي من يعن ي دختر زنم، خواهر پسرم بود، در نتيجه من
خواهرزاده ي پسرم شدم!!
رو بزن !! Ctrl+Alt+Delete = اگه هنگ كردي
وقتي باران مي بارد همه چيز زيبا ميشود . گلها،درختان، همه چيز ...ميگما... تو هم برو زير با رون شايد يه
فرجي شد!!
The sin which makes you sad and repentant is more liked by Allah than the good deed
.which turns you arrogant
گناهى كه اندوهگينت سازد، در نزد خدا بهتر است از كار نيكى كه به خودپسنديت وادارد!
آيا فكر مي كنيد كه بي عرضه ايد؟
آيا فكر مي كنيد كه به هيچ دردي نمي خوريد؟
آيا فكر مي كنيد هيچ كس شما را نمي خواهد؟
آيا فكر مي كنيد بي مصرفيد؟
آيا فكر مي كنيد زشتيد؟
به خدا حق داريد
www.hadinik.com
٩٢
.vaghti baran mibarad hame chiz ziba mishavad. golha,derakhtan,... hame chiz
.
.
.
migama... to ham boro zire barun shayad ye faraji shod
روزي مردي عقربي را ديد كه درون اب دست و پا مي زند .او تصميم گرفت عقرب را نجات دهد،اما عقرب
او را نيش زد . مرد باز سعي كرد تا عقرب را از اب بيرون بياورد،اما عقرب بار ديگر او را نيش زد .رهگذري
او را ديد و پرسيد :"براي چه عقربي را ك ه نيش مي زند،نجات مي دهي ."مرد پاسخ داد :"اين طبيعت عقرب
است كه نيش بزندولي طبيعت من اين است كه عشق بورزم .چرا بايد مانع عشق ورزيدن شوم فقط به
اين دليل كه عقرب طبيعتا نيش مي زند؟
اميدوارم امشب خوب بخوابي و در عميقترين لحظه ي خوابت احساس كني كه........... جيش داري!!
به آسمون نگاه ميكن ي، دوست دار ي كدوم ستاره مال تو باشه؟ به اون ي كه كم نور تره قانع باش چون
اوني كه پر نور تره رو همه نگاه ميكنن!!
tiiiiiiish........tiiiiiiish.....di di did idn din din din......di di d din din din.....diiiii did din
din din.....di di di din din din...di di (ha natonesti bekhoni?....ahange footballista bood
(!!!dige
از رفسنجاني پرسيدند اسم اين اتوبان تهران شمال را چي ميخواهيد بگذاريد؟ ميگه شهيد احمدي نژاد
انشاء الله.
آمدي چه زيبا !گفتم دوستت دارم،چه صادقانه !پذيرفتي چه فريبانه ! آغوشم برايت باز شد،چه ابلهانه ! با
تو خوش بودم ،چه كودكانه ! همه چيزم شد ي،چه زود ! به خاطر يك كلمه مرا ترك كرد ي ،چه ناجوانمردانه !
www.hadinik.com
٩٣
نيازمندت شدم،چه حقيرانه ! واژه ي قريب خداحافظ به ميان آمد ،چه ب ي رحمان ه! و من سوختم، چه
عاشقانه! ولي...هنوزم دوستت دارم قريبه!!!
احمدي نژاد ميخواد اونايي كه ازش خوشگل ترند رو بكُشه...خوش به حالت زنده ميموني...!!!!!
سال سگ را به شما، زمبه، پاكوتاه، سگ آقا ي پتيول، بوشفك، پيمپا، بل، يوگ ي و دوستان تبريك
ميگم!
جيرجيرك به خرس گفت عاشقت شدم،خرس گفت الان وقت خواب زمستانيه من است، وقت ي 6 ماه
ديگه بيدار شدم در اين باره صحبت ميكنيم، خرس وقت ي بيدار شد جيرجيرك را نديد خرس نميدانست
جيرجيرها 3 روز بيشتر عمر نميكنند!
دوستاي خوب مث ستاره ها ميمونن... حتي وقتي نمي بينيمشون باز هم سر جاشون هستن!!
عاشقانه، عارفانه، بي بهانه، خالصانه، با صداقت، بي نهايت، تا قيامت، دوستت دارم......
احمدي نژاد پيشنهاد داده اسم پژو جي ال ايكس رو بگذارند پژو الف لام ميم
اينم از اون آفهايي كه در نوع خودش جاي سوال داره!
ولي خودمونيم همه رو گفت ي به جز سگ همسايه ي ما كه شبها رو تا صبح از درده هج ميناله و خواب رو
از چشاي سرخ از بيخواب ي من گرفته آخه بيچاره عاشق شده عوضش منم دلم خنك ميشه اينجور ي
ميناله! هي بهش ميگم آخه كلّه خر وقت ي سگ دختره اين يك ي همسايه برات ناز ميكرد تو هم خودتو
زدي به خودخواهي آخه از شما چه پنهون يه زره خوشتيپ تشريف داره با موهاي ايتالياي ي با زير ابروها ي
برداشته و دماغ كوچولوي سر بلاي ي و يه ريشه لانگريه خوشگل ه ي خودشو ميگرفت عوضش دخترم پولدار
بود آا با اينكه اختلاف سنيشونم زياده و از پسره خيل ي بزرگتر بود و خيليم زشت ول ي خوب بباش پولداره
سگ همسايه ميناله ميگه به چشام خوشگلتر از اون نيس!!
www.hadinik.com
٩٤
اگر كليد قلبي رو نداري قفل نكن . به چشمان كسي نگاه نكن اگه دروغ خواهي گفت .به كسي سلامي
نده اگه خداحافظي در پيش است . دست كسي را نگير اگر رها خواهي كرد . به كسي نگو دوستت دارم اگر
ديگري در فكرت هست!
يه روز تو رو تو ي جهنم م ي بينمت تو به جرم ا ينكه قلب منو دزد ي دي منم به خاط ر اينكه خدا رو ول
كردم تو رو پرستيدم
اي كاش در آن لحظه كه تقديم تو شد هستي من ، ... مي سپردم كه مراقب باشي جنس اين جام بلور
است پر از عشق و غرور است مبادا بازيچه شود مي شكند.
بگوييد: فني زاده! « سزارين » زين پس به جاي واژه غريب و نامانوس
اگه گفت ي فرق توپ ب ا من چ يه ؟؟؟؟؟؟ فرقش ا ينه كه ب ياد تلاش كن ي تا توپ گل بشه اما من خودم
گلم ... شك داري؟؟؟؟؟؟؟؟
هل تفكرون خلقناكم بيضاً بيضا" ايا فكر كرديد ماشما راتخمي تخمي افريديم
az zane miporsan khanom miri hamom khodeto chetori mishori ? mige
Hamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid
ye zarbolmasal afrighai mige:"eshaban tenat eb ras mahkim" yani to vasam aziztarini
jaleb in ke age az akhar be aval ham bekhoni hamin mani ro mide .BeKHoOn BeBiN
Ensan asheghe zibaee nemishavad balke anche asheghash mishavaddar nazarash
zibast
Pakone tahe etod mesle eshgh o dust dashtane, ya enghad azash este fade mikoni ke
tamam mishe ya delet nemi yad azash estefade koni ta gom mishe
www.hadinik.com
٩٥
هميشه غمگين ترين ورنج آورترين لحظات زندگي آدم توسط همون كسي ساخته ميشه كه شيرين
ترين و به ياد موندني ترين لحظات روبراي آدم ساختن
اگه گفتي شباهت انرژي هسته اي با زن دوم آدم چي است؟
انرژي هسته اي و زن دوم هر دو حق مسلم ما است! ولي نميزارن!
زندگي مثل پيانو است ، دكمه هاي سياه براي غم ها و دكمه هاي سفيد براي شادي ها . اما زماني
ميتوان آهنگ زيبايي نواخت كه دكمه هاي سفيد و سياه را با هم فشار دهي
(اس ام اس نصفه شبي) شركته ال جي شما را به ديدنه ادامه خواب دعوت ميكند!
من و تو هر دو به يك شهر و زهم بي خبريم هردو دنبال دل گمشده در به دريم ما كه محتاج نفسهاي
هميم آه چرا؟ از كنار تن يخ كرده هم مي گذريم
من خواهم ي افت نرمي قلب تورا ودركوير تنهايي چشمانت بركه اي ازعشق روان خواهم كرد تو مي
تواني دربركه اميد من جاي گيري و درگلستان تنهايي من برويي من مي توانم با تو ويك قلب اميدوار
لحضه هاي با تو بودن را زيبا ببينم
با همه عشق و جوون ي، با يه دنيا مهربون ي، با زبونه ب ي زبو ني، ميخوام اينو خوب بدوني : انرژي هسته اي،
حق مسلم ماست!
كن. براي غرور rename كن . جاهاي بد رو delete بده . غم رو pm كن . به احساسات زيبا ADD عشق رو
بزار و بهش بگو بشكن آخه دنيا دو روزه . دروغ و خيانت رو هك كن . از انسانيت كپ ي بگير و سند تو off
profile بگي ر و تو web آل كن .با صداقت و وفا و معرفت هم چت كن . از زيباترين خاطره ي زندگيت
قلبت يه قلب تير خورده بزار!
www.hadinik.com
٩٦
خسته شدي مي دونم ولي 16 بارديگه سعي كردم و 15 جمله عاشقانه را 14 باربه 13 زبان و 12 لهجه
و 11 روزوروزي 10 باربه كمك 9 نفربه توگفتم اماتو 8 بارقهركردي و 7 بارصورتت ر وازمن برگردوندي ومن 6
باربرات مردم .و 5 بار قربونت رفتم و 4 بارنازت روكشيدم وتو 3 بارنازكردي و 2 بارخنديد ي وجونم روبه
لب رسوندي تا 1 باربگي دوستم داري!
فرق بين كچل و با هوا پيما : كچل كه فرق نداره هواپيما هم نكته انحرافيشه!
نه!نرو!صبر كن قرارمان اين نبود ! بايد سكه بيندازيم اگر شير آمد : ترديد نكن كه دوستت دارم اگر خط
آمد: مطمئن باش دوستدارت هستم .....صبر كن سكه بيندازيم اگر دوستت نداشتم.....آن وقت برو!!
سيزده بدر......چهارده به تو .......سال ديگر.......خونه ي بخت......بچه بغل! فووووت فووووت فووووت!!
تو دياري كه لاك پشت پرواز ميكنه، گل عاشق ميشه، طوطي حرف ميزنه، الاغ آواز ميخونه، ماهي گريه
ميكنه، چه اشكالي داره كه ميمون ا سام اس بخونه...!!! (همتون بهم برگردونيدش ولي ناراحت نشيد!)
اگه دلت كتك ميخواد به نكات زير حتما توجه كن : . . . . . . . . . . . . . . . . . ديدي دلت كتك ميخواد!
كاش دستي بود براي گرفتن كاش شانه اي بود براي گريستن كاش چشمي بود براي ديدن كاش گلي بود
براي پژمردن كاش كاش كاش.......... چه مي گويم؟ ديگر او را نيست اندك تواني براي ماندن
آري آغاز دوست داشتن است ...... گرچه پايان راه ناپيداست ............من به پايان دگر نينديشم كه
همين دوست داشتن زيباست
vaghti 1 khers vase khor khor kardan,1 gorbe
vase birun mondan,1 tuti vase
ghasame dorugh khordan va 1 rasu vase
chosidan dashte bashi dige niyazi
be shohar nadari
www.hadinik.com
٩٧
ghanon 20 newton: kasi ke moghe ridan fekr
mikone moghe fekr kardan
mirine
man faghat 15 ta doset daram be andaze 7ta
.asemoon.7 ta darya. 1 donya
, age to bors khasti saham bekhari
saham shorte zanona ro nakhar...chon hamishe
!!mikeshe paein
?miduni fargh IRAN ba HEND chie
tu HEND gava moheman valy tu IRAN mohema
!!..gavan
'#$%< ^1@!~ :$^'%% :#$%^* ^%!$
اين نوشته، قسمتي از كتيبه ي داريوش اوله كه از خرابه هاي تخت جمشيد به دست اومده ! ترجمه ي
آن: انرژي هسته اي حق مسلم ماست!
پنجره ي چشماي تو وقتي به چشمام وا ميشه نميدوني توي وجود من چه غو غايي ميشه لحظه اي كه
تو با مني آتيش به جونم ميزني گر ميگيره روح وتنم وقتي كه ميگي با مني
گفته بودم اگه دلت گرفته ست /كنج دلم جا واسه ي دلت هست شايد دلت خواستو پاهات نيومد /يا
شايدم دلت باهات نيومد هر چي كه هست بذار كه گفته باشم/هرجا كه هست دلت منم باهاشم
پسر: اگه صد ميليون از بانك برنده بشي چيكار مي كني؟ پدر : پاريس، ويسكي، جنيفرلوپز ! پسر: اگه نشي
چي؟ پدر: خونه، عرق سگي، ننت!
www.hadinik.com
٩٨
سال نو را تبريك ميگوييم! (انجمن عقب ماندگان ذهني!)
انرژي هسته اي ..................... 200 تومن بسته اي!
امروز روز ارسال آف به مزخرف ترين دوست دنياست، تو هم مثل من اين آف رو به مزخرف ترين
دوستت بفرست!
1- پرش از منبرهاي پنچ 5 الي 10 متري 2- غسل در :( مسابقات المپيك حوزه هاي علميه كشور ( 2
آبهاي خروشان 3- بستن امامه با سرعت عمل بالا 4- شنا در حوض كوثر
خنده آدم ها هميشه از دلخوشي ني ست . گاهي شكستن دلي كمتر از آدم كشي نيست . كاهي دل اينقدر
تنگ ميشه كه گريه هم كم ميياره . يك حرف ساده هم گاهي چقدر غم ميياره.
وقتي ميگن به آدم دنيا فقط دو روزه آدم زيرش ميگوزه اي خدا
اي كاش به دل كسي پا نمي گذاشتيم و كسي به دلمون پا نمي گذاشت . اي كاش اگ ر كسي به دلمون
پا كذاشت ديگه دلمون رو تنها نمي ذاشت .اي كاش اگه يه روز دلمون رو تنها گذاشت رد پا هاشو روي
دلمون جا نمي گذاشت
ديشب خواب عجيب ي ديدم ! خواب ديدم تو اتوبان دارم با سرعت زياد رانندگ ي ميكنم كه نميدونم تو از
كجا يه هو پيدات شد ! من با ماشينم به تو ز دم... تو غرق خون بود ي من از ماشين پياده شدم... اومدم
بالاي سرت ... داشتي زير لب يه چيز ي ميگفت ي، سع ي كردم به حرفت گوش بدم، كه ت و گفت ي: انرژي
هسته اي حق مسلمه!
اش عروسك احمدي نژاد رو ميخره!! gf بسيجيه روز ولنتاين واسه
موقعي كه ميخواستمت ميترسيدم نگات كنم، موقعي كه نگات كردم ترسيدم باهات حرف بزنم،
www.hadinik.com
٩٩
موقعي كه باهات حرف زدم ترسيدم نازت كنم، موقعي كه نازت كردم ترسيدم عاشقت بشم،
حالا كه عاشقت شدم ميترسم از دستت بدم.
جز من اگرت عاشقي شيداست بگو ... ور مهر دلت به جانب ماست بگو ... گر هيچ مرا در دل تو جاست
بگو... گر هست بگو نيست بگو راست بگو !
اشتباهي كه همه عمر پشيمانم از آن، اعتماديست كه بر مردم دنيا كردم !
كلاغي قالب پنير ي ديد . به دهن بر گرفت و زود پريد . بر درختي نشست در راه ي كه از آن ميگذشت
روباهي. روبه مياد پاي درخت ميگه چطوري جييگر؟ ! چه سري چه دم ي بابا ا يول... ! نيست بالاتر از مشكي
رنگي ... مشكي رنگ عشقه ! يه دهن برامون آواز بخون .. . كلاغه پنير رو گذش ت زيره بغلش، ميگه انرژيه
هسته اي حق مسلم مااااااست !
آسمان هر چه تاريكتر باشد به همان نسبت ستاره ها بهتر ديده ميشوند
يك زن چيزي بجز شوهرش نميخواهد ولي وقتي به اورسيد همه چيز ميخواهد!!!
زنها مثل ماهي هستند بدست اوردن انها اسان است ولي نگهداشتنشون مشكل !!(جدي نگيريد ها )
زبا يك زن به منزله شمشير اوست پس هميشه بايد ان را بكارگيرد تا زنگ نزند !!
mikham gholakamo beshkanam,ba nesfe poolesh nazeto bekharam,ba nesfe digash
medad rangi bekharam nazeto bekesham
An English professor wrote the words, "woman without her man is a savage" on the
blackboard and directed his students to punctuate it correctly..... The men wrote::::
www.hadinik.com
١٠٠
"Woman, without her man, is a savage.".... The women wrote:::: "Woman: Without
....".her, man is a savage
tafavote siasatmadar ba 2khtar: ye siasatmadar age bege are,yani shayad,age bege
shayad yani na,age bege na,dige siasatmadar nist.ye 2khtar age bege na yani
shayad,age bege shayad yani are,age bege are dige 2khtar nist
علي داي ي ميره اردبيل نون بگيره ... چادر سرش ميكنه تا نشناسنش ! تو صف خودشو ميچسبونه به يه
خوانومه تپل... خوانومه ميگه علي ول كن منم رضا زاده!!!!
شبها چشمانم ميعادگاه اشك ميشوند و غم همنشين قلبم . دوباره بغضهاي خسته و كهنه اسير گلوي
سردم ميشوند . اي كسي كه در حكايت شب پنهان شده اي به عظمت آبي دلم نظري كن و ببين كه
اين دل چه عاشقانه مي تپد فقط در انتظار آمدن تو!
بر سنگ مزارم بنويسيد : در زندگي بارها بالهايم را گشودم تا همچون پرنده اي سبك بال به پرواز در آيم
اما هر بار شكارچي ح قيري قلبم را نشانه گرفت و بر زمينم كوفت شايد مرگ پاياني بر اين پرواز شكست
گونه باشد و آغاز رهايي...!
هاي نداده ي من كم نيست ... من واسه خودم يه قانوني دارم، off هاي عاشقيه من از غم نيست pm
توي قانون من هركسي كه واسم آفف نزاره آدم نيست !!
ميگن جنگ و زن شروع ميكنه ولي مرد ادامه ميده ! دو زن هيچ زماني با هم دست يكي نمي كنن مگر
اينكه پاي زن سومي در ميون باشه ! ميگن زن زشت وجود نداره و همه زنا هم اينو قبول دارن !! اگه يه
مرد زياد غذا بخوره ميگن خوش خوراكه اما اگه يه زن زياد بخوره ميگن شكمو هستش !! اگه يه مرد زياد
پول خرج كنه ميگن دست و دل بازه اما اگه زن زياد خرج كنه ميگن خونه خراب كنه !! اگه يه مرد زياد
حرف بزنه ميگن خوش صحبته اما اگه يه زن زياد حرف بزنه ميگن حرافه!
you are my only lady به تو گفتُم love you baby عزيزم من كه گفتُم
www.hadinik.com
١٠١
you tell me maybe تو اين بارون با اين ابراي قرمز مي گُم با مو بيا
گلستانُم بدون تو كويره دلُم بي تو چو دسشويي مي گيره
بيا سي مو تو سيفون باش اي يار كه دل بي دلبرش تنگش مي گيره
چشمانم تورا ميخواهند تابه انها راه و رسم گريه نكردن را بياموزي
لبانم صدايت ميزنند تا به انها بگويي چگونه بخندند
دستهايم بسويت دراز است كه انها را بسوي شهرعشق ببري
اما نميدانم چرا پاهايم با تو همراه نيست كه بخواهي به خاكسترم بنشاني ؟!
توووو فووووووقالعاده اي! تووووووو خيلييي خوب ميفهميييييي ! تووووو همه ي كارهارو خوووووووووب
انجام ميديييييييي!
هاي تلقيني براي منگل ها!!) sms)
يه بار يه مورچه داشته يه دونه برنج ميبرده... ازش ميپرسن اينا از كجا آوردي؟ ميگه:حميييييييييد!
عروس و داماد شب اول به چي فكر ميكنن؟؟
1% به همديگه % 2 به بچه % 3 به دوستيه قديم و % 94 به اين كه چه جوري نشون بدن اولين بارشونه!!
يارو تو جبهه رو پيشوني بندش نوشته بود: "يا زهرا يا هيچكس!"
www.hadinik.com
١٠٢
اسمت چيه؟ ! دو برره ... خونت كجاس؟ ! تو برره ... چي ميخور ي ؟ ! نخود، نخود ... چ ي ميكش ي ؟ ! گرده
نخود!
زندگي سوراخيست بنام عشق ... زندگي زرديست بنام غم ! زندگي فرياد بلنديست بنام آه ... و دنيا پايان
تمام آرزوهاست!
عجب!
به خدا قسم ميتوم ناجي دل تو باشم !!
وقتي با 1 انگشت به طرفه كس ي اشاره ميكن ي و اون را مسخره ميكن ي، خوب نگاه كن ي سه تا انگشت
ديگه به طرفه خودته!!!
كره الاغ از باباش م يپرسه بابا يي الاغ ها هم م يتونن زن بگ يرن؟ باباش م يگه آره اتفاقا فقط الاغا زن م ي
گيرن!!!
چوپان دروغگو ميميره شب اول قبر بهش ميگن اسمت چيه؟ ميگه دهقان فداكار!!!
: يارو تلو يزيونشونو روشن م ي كنه . ميزنه كانال 1 : قرآن ... كانال 2 : قرآن ... كانال 3 : قرآن ... 4
قرآن... 5 : قرآن........ پا ميشه تلويزيونو ماچ مي كنه ميذاره تو تاغچه!!!
ميدوني بهترين ينجه مال كجاست؟
...
...
نميدوني؟ اشكال نداره
ميرم از يه گاو ديگه ميپرسم!
www.hadinik.com
١٠٣
حيوونا تصم يم م يگيرن جلسه اضطرار ي تشك يل بدن ول ي جلسه تشك يل نشد چون الاغه داشت اس ام
اس مي خوند!!!
خدايئش تصور كن …
جدا اگه بفهمي يكي كه اصلا فكرشو نمي كني هميشه دوست داشته، و وقتي تو آن ميشدي از خجالت
تو بوده، چي كار PM بده ...و هميشه منتظر صداي زنگ PM آف ميشده و هيچ وقت نتونسته حتي بهت
كن تا ا ون Send مي كني؟ اگه اون واقعا بهت بگه دوست دارم چي؟ ! پس اين رو براي همه ي ليستت
بده و....!!!؟؟؟ PM آدم خجالتي... بهت
چاكرتم، خدائيش خيلي با مرام ي، خيلي ازت خوشم مياد، با مرام ترين كسي هستي كه تو ليست اد من
هستي، هر موقع ميام آن لاين هستي، هر موقع سلام مي كنم جوابم رو ميدي، كلاس نمي زاري بگي
!!!!(Yahoo Helper ) سرم شلوغه، خلاصه اينكه خيلي دوست دارم ياهو هلپر
احمدي نژاد به سه شرط ورق بازي رو آزاد ميكنه: 1)بي بي چادر سرش كنه 2)به جاي شاه ولايت Ø
فقيه بياد 3)همه سربازا عضو بسيج شن!
اگه زنبور نيشت زد اصلا ناراحت نشو .گلايه هم نكن فقط بدون دليلش اينه كه خييييلي گلي.....
اگه يه روز خودتو تو يه اتاق تاريك پيدا كردي و ديدي همه جاش قرمزه و از ديواراش خو ن ميچكه و
خيلي تكون ميخوره نگران نشو و اصلا نترس چون اون لحظه تو تو قلب مني...
من امروز از نبودن اس ام اس رنج ميبرم، هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستيم!
(كميته امداد مبارزه با كمبود ا سام اس)
شعار جديد: انرژي هسته اي سرور استقلاله
امروز روز جهاني پوكي استخوانه! ........ كله پوك روزت مبارك!
www.hadinik.com
١٠٤
وقتي به قيافه تو فكر مي كنم . . . به شوخ طبعي خدا پي مي برم!
پيرار سال؛ سال گاو بود جنون گاوي اومد، پارسال سال خروس بود آنفلونزاي مرغي اومد، ببين واكسن
هاريتو زدي؟
عشق يعني لايق مريم شدن عشق يعني با خ دا هم دم شدن عشق يعني جام لبريز از
شراب عشق يعني تشنگي يعني سراب عشق يعني خواستن و له له زدن عشق يعني سوختن و
پرپر زدن عشق يعني سالهاي عمر سخت عشق يعني چون هميشه باختن عشق يعني حسرت
شبهاي گرم عشق يعني ياد يك روياي گرم عشق يعني؟
چند بهانه ي دخترا
1. فاصله سنيمون خيلي زياده (يعني خيلي از مرحله پرتي ) 2. من به تو علاقه به اون صورت ندارم (يعني
خيلي بد هيكلي ) 3. من الان تو موقعيت بدي هستم (يعني دلم يه جا ديگه گيره ) 4. تقصير تو نيست
تقصير منه (يعني عجب غلطي كردم با تو دوست شدم ) 5. م ن تو دوستيمون از هيچ كاري دريغ
. نكردم(يعني هر غلطي خواستم كردم ) 6. ديروز يه خواستگار دكتر داشتم (يعني زودتر بيا منو بگير ) 7
من هميشه نماز مي خونم تو هم نماز بخون (يعني مثلا من خيلي دختر پاك و خوبيم بيا من دوست
شو!)
دليل سقوط هواپيماي اخير : بال هواپيما گوشه نداشته بيد جيگر!
تست كنكور هنر
اولين هنري كه پس از ديدن چهره آرايش كرده دختران امروزي به ذهن شما متبادر ميشود چيست؟
الف: مينياتور. ب: صافكاري، بتونه كاري و نقاشي اتومبيل !! ج: دوپينگ!!!! د: من به ناموس مردم
نگاه نميكنم!
www.hadinik.com
١٠٥
نظر تو دل شكستن هنره؟ هفت ط بقه اسمان هفت طبقه زمين جا ندارن كه خدا رو توي خودشون جا
بدن اما دل يه انسان به تنهايي ميتونه خدارو توي خودش جا بده پس دل هيچكس رو نبايد شكست
چون در اين صورت خدارو بي جا و مكان كرده اي
وقتي واقعيت ها , آدم را فريب بدهند چه كار مي شود كرد ؟ روزگاريست كه حق يقت هم لباسي از دروغ
بر تن كرده است و راست راست توي خيابان راه مي رود عشق نشسته است كنار خيابان , كلاهي كشيده
بر سر و دارد گدايي مي كند و مرگ , در قالب دختركي زيبا , گلهاي رز زرد مي فروش د زندگي , در لباس
افسر پليس , براي ماشين هاي تمدن سوت مي زند
آگاهان پ يشنهاد كردند از اين به بعد كاربران اينترنتي موارد زير را قبل از ورود به اينترنت رعايت كنند .
اول: قبل از ورود به وب سايت هاي اسلامي وضو به همراه داشته باشند . و براي اينكه مشكلي پيش
نيايد زياد روي صندلي جابجا نشوند . دوم: با پاي راست وارد وب سايت هاي مستهجن ش وند. سوم :
رضايت پدر دختر در هنگام چت با نامحرم شرط است . چهارم: در هنگام ارسال آف لاين هرگز فراموش
نكنيم كه خداوند هميشه آنلاين است!
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو ... برو ... برو ...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو ... برو ... برو ...
برو... برو... برو... برو... برو... برو...
برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو... برو...
بسه... حالا برگرد...!!
يه روز تو رو تو ي جهنم م ي بينمت تو به جرم ا ينكه قلب منو دزد يدي منم به خاطر ا ينكه خدا رو ول كردم
تو رو پرستيدم
ادم در دو حالت ازدواج مي كنه : 1 . مغزش اندازه تخمش باشه 2. تخمش به اندازه مغزش باشه
www.hadinik.com
١٠٦
قد 1000 تا قابلمه .. با هر چ ي لب تو عالمه .. ميبوسمت قبل همه .. به شرط ي كه بهم بگ ي : دوست
دارم يه عالمه
Hosolomsororoftomchokorkonomsobokom...(in sms faghat baraye ghonche kardan
labhaye shomast Va arzeshe digari nadarad
emroz roze ersale SMS be mozakhraftarin doste donyast,to ham mesle man in SMSo
be mozakhraftarin dostet beferest. JANBE DASHTE BASH BEKHODAM
NAFEREST
dirooz montazeret boodam nayoomadi emrooz montazeram ta biyay va age nayay
farda cheshm berahet khaham bood
che sakhte yoboosat
Rish tarash , kerevat , shalvar jin , gel e sar , seshuar , otoo ,karte internet , modem ,
computer , mobil yek ja be forosh miresad
Mard:Zan bia bokhor khoshmazas! Zan:dus nadaram,kasife! M.: bordam
hamum,muhasho zadam khub shostamesh! z:dus nadaram lize! M: bebin hame
mikhoram,age khodesho nemkhori,bia abesho bokhor,moghaviye! z:akhe be che
zabuni begam KALE PACHE dus nadaram
Do........Doo........Doos........Doose........Dooset........Doosett........Doosetta = 6 ta
[ زن د ليل نامه ] الهي!به مردان درخانه ات . به آن زن ذليلان فرزانه ات . به آنانكه در بچه داري تكند .
يلان عوض كردن پوشك . به آنانكه باذوق وشوق تمام .به مادرزن خود بگويند :مامان.به آنانكه دامن رفو
ميكنند. زبعد رفويش اتو ميكنند . به آن قرمه سبزي پزان قدر .به آن مادران به ظاهر پدر . الهي ! به آه
دل زن ذليل . به آن اشك چشمان ممد سبيل ! كه ما را براين عهد كن استوار ! ازاين زن ذليلي مكن
بركنار
روحت شاد و يادت گرامي
اين اس ام اس رو واسه هر كي فرستادم فرداش سقط شد
www.hadinik.com
١٠٧
مراقبه خودت باش
مكتب عشق س يه چشمي به كار عشق استاد ، به من درس محبت ياد مي داد . مرا از ي اد برد آخر ول ي
فريدون مشيري » - « گناه دريا » من بجز او عالمي را بردم از ياد . از كتاب
به تو خيانت مي كنند تو نكن تورا تكذيب مي كنند آرام باش تو را مي ستايند فريب مخور تو را
نكوهش مي كنند شكوه مكن تو را نيك مي خوانند مسرور مباش
به جاي دسته گلي كه فردا بر گورم نثار مي كني امروز با شاخه گلي كو چك يادم كن و به عوض سيل
اشكي كه فردا بر مزارم ميريزي امروز با تبسم مختصري شادم كن
باورش نميشه عشقو همه دنياش زير آبه تنها مونده توي ساحل زندگي براش عذابه خاطرات لب دريا
ديگه از يادش نميره همه دنياش زير آب وخودشم به غم اثير دست بي رحم زمونه عشقشو برده به د ريا
حالا از خودش ميپرسه ميادش آيا وآيا عاشقي كه تنها باشه توي دنيا نميمونه دل عاشق رو شكستن
شده كاره اين زمونه
خيلي سخته چيزي رو كه تا ديشب بود يادگاري صبح بلند شي و ببيني كه ديگه دوسش نداري خيلي سخته
كه نباشه هيچ جايي براي آشتي بي وفا شه اون كسي كه جونتو واسش گذاشتي خيلي سخته تو زمستون
غم بشينه روي برفا مي سوزونه گاهي قلب و زهر تلخ بعضي حرفا خيلي سخته اون كسي كه ا ومد و
كردت ديوونه هوساش وقتي تموم شد بگه پيشت نمي مونه خيلي سخته اگه عمر جادوي شعرت تموم
شه نكنه چيزي كه ريختي پاي عشق اون حروم شه خيلي سخته اون كسي كه گفت واسه چشات مي ميره
بره و ديگه ..
به من ميگفت : انقدر دوستت دارم كه اگر بگويي بميرميميرم ... باورم نمي شد ... فقط يك امتحان
ساده به او گفتم بمير...! سالهاست در تنهايي پژمرده ام... - كاش امتحانش نمي كردم
www.hadinik.com
١٠٨
مي خواستم برايت هديه اي بفرستم گل گفت : مرا بفرست تا با بوي خوشم بوي عشق ترا به او
برسانم، خار گفت : مرا بفرست تا در چشم دشمنانش فرو روم،كاغذ گفت : مرا بفرست تا بر روي قلب
سفيدم كلمات عشقت را بنويسي و برايش بفرستي، ولي من تصميم دارم مانند كبوتري سفيد خودم را
به تو هديه كنم
فيله و مورچه هه باهم ازدو اج ميكنن فيله ميميره مورچه هه ميگه : بدبخت شدم حالا بايد تا آخر عمر
براش قبر بكنم
يه نفر زنگ ميزنه 110 ميگه آقا كمك ،توروخدا كمك .چي شده خانم ، چه اتفاقي واستون افتاده آقا يه
گربه اومده خونمون .خوب گربه كه ترس نداره خانوم آخه من طوطيم
تلويزيون گفت يه جسد آدم با صورت ميمون پيدا شده!نگران شدم ،اگه سالمي يه زنگ بزن
آسمان را مي نگرم تو را ميبينم خورشيد را مي نگرم تو را ميبينم ماه را مي نگرم تو را ميبينم خوب
مسخره از جلوم برو كنار ديگه
معلم: الفباي فارسي رو بگو ببينم . شاگرد: الف – ب – پ – ت – ث – چهار – پنج – شش – هفت ...
معلم: الفباي انگليسي رو بگو ببينم . شاگرد: ا – بي – سي – چهل – پنجاه – شصت – هفتاد ... معلم :
الفباي يوناني رو بگو ببينم . شاگرد: آلفا – بتا – ستا – چهارتا – پنج تا ... معلم: نخواستم بابا يه شعر
بگو. شاگرد: نابرده رنج گنج – پنج – شش – هفت
هيچوقت مغرور نشو ......برگها وقتي ميريزن كه فكر ميكنن طلا شدن.
در اين دنيايي كه انسان و زمانه با هم درستيز بوده و هستند .عجيب نيست آني را كه دوست نمي داري
،دوستت بد ارد وآن كس راكه دوست مي داري از توبيزارباشد .توبه من مي انديشي و من به ديگري . و
خدا مي داند كه ديگري به كه فكر مي كند. اين جد ال سرنوشت است تا روزي كه زمين ما را فرو بلعد
www.hadinik.com
١٠٩
هيچوقت تو زندگي دنبال كسي نباش كه بتوني با اون زندگي كني بلكه به دنبال كسي باش كه بدون اون
نتوني زندگي كني.
گل سرخ فقط براي افرادي خار دارد كه در صدد بر مي آيند آنرا بچينند.
Bi sms nashi
.
.
.
.
.
Boland Salavat befrest
Yaar az ghame man khabar nadaarad gooei,yaa khaab be man gozar nadaarad
gooei,taariktar ast har zamaani shabe man,yaarab shabe man sahar nadaarad gooei
in PM ro baraye 2 nafar send kon.avvali baraye 1 adame nafahm.2vvomi baraye 1
adame ahmagh.bad beshin fekr kon bebin khodet kodoom yeki boodi ke man ino barat
send kardam,badesah be eenam fekr kon ke man kodoom yekiam ke yeki eeno baram
ferestade...Bade hameye ina be in fekr kon ke ENERGY HASTEI HAGHE
!!!MOSALAME MAST
آسمون به شرط خورشيد... زندگي به شرط خنده!
اگه فقط 60 ثانيه فرصت داشته باشي منو ببيني و بدوني كه ديگه هرگز منو نميبيني..بهم چي ميگي؟؟
اگر دبير فيزيك بودم بهت ثابت مي كردم سوي نگاهت از مركز قلبم ميگذره
اگردبيرشيمي بودم نام تو روتوي قلبم پخش مي كردم تامحلولي از محبت شود
اگر دبير ديني بودم مي دونستم كه بعد از خدا تو رو ميپرستم
اگر دبير جغرافيا بودم ميدونستم خوش آب و هواترين منطقه آغوش توست
www.hadinik.com
١١٠
و اگر دبير زبان بودم با زبان بي زباني مي گفتم
راز كاميابي در قناعت است، نه در بالا بودن رقم حساب بانكي!
نمي دانم محبت را بر چه كاغذي بنويسم كه هرگز پاره نشود برچه گلي بنويسم كه هرگز پرپر
نشود بر چه ديواري بنويسم كه هرگز پاك نشود بر چه آبي بنويسم كه هرگز گل آلود نشود وسرانجام
بر چه قلبي بنويسم كه هرگز سنگ نشود!
خشخاش نت
توليد كارت اينت رنتي جايگزين كشت خشخاش در افغانستان مي شود. كميته بين المللي مبارزه با مواد
مخدر اعلام كرد ما به اين نتيجه رسيديم تنها چيز درآمدزايي كه مي تواند جايگزين كشت خشخاش در
افغانستان و پاكستان شود همين كارت اينترنت است . اكنون پس از قاچاق اسلحه، قاچ اق اينترنت
دومين شغل پردرآمد مافيايي در جهان است!!
روزي دروغ به حقيقت گفت : ميل داري باهم به دريا برويم و شنا كنيم ، حقيقت ساده لوح
پذيرفت و گول خورد . آن دو با هم به كنار ساحل رفتند ، وقتي به ساحل رسيدند حقيقت لباسهايش را در
آورد . دروغ حيله گر لبا سهاي او راپوشيد و رفت . از آن روز همي شه حقيقت عريان و زشت است
، اما دروغ در لباس حقيقت با ظاهري آراسته نمايان مي شود!
من به آوارگي ابر ونسيم من به سرگشتگي آهوي دشت من به تنهايي خود مي مانم من در اين شب
كه بلند است به اندازه حسرت زدگي گيسوان تو به يادم مي آيد ... من در اين شب كه بلند است به
اندازه حسرت زدگي شعر چشمان تو را مي خوانم ... چشم تو چشمه شوق چشم تو ژرفترين راز وجود
مردي كه كوه را از ميان برداشت كسي بود كه شروع به برداشتن سنگ ريزه ها كرد
جاذبه ي خاك به ماندن مي خواند و آن عهد باطني به رفتن، عقل به ماندن مي خواند و عشق به رفتن،
و اين هر دو را خداوند آفريده است تا وجود انسان در آوارگي و حيرت ميان عشق و عقل معنا شود.
www.hadinik.com
١١١
ميگن عباس قادري ثابت كرد خوانندگي تيپ نميخواد هايده ثابت كرد خوانندگي هيكل نميخواد -
شماعي زاده ثابت كرد خوانندگي صدا هم نميخواد!
به خاطر عشق ، جنگ بكن اما هيچ وقت اونو گدايي نكن!
حسين (عليه السلام ) سر سلسله ي شيدايان عشق است و شيدايي را به هر كس نمي بخشند . شيدايي
پاداش از خود گذشتگي است . اما خود پرستان مفتون شيطانند .آن نيز جنون است، اما از آن جنون تا
اين شيدايي امانت داران ازلي، فاصله از زمين تا آسمان است.
تا به تو تكيه كردم ... پشتم و خالي كردي ... تو رسم دل شكستن و بد جوري حالي كردي ... خيال ميكردم
تو برام پشت و پناهي ... با اين همه خستگيام يه تكيه گاهي ... چه آرزوهايي كه بر تو بستم ... بلور
قلبم و به پات شكستم
زيبا ترين هنر هنر ه عشق ورزيدن است اما از اون زيبا تر هنر آهسته گوزيدن است!!
جز من اگرت عاشقي شيداست بگو ... ور مهر دلت به جانب ماست بگو ... گر هيچ مرا در دل تو جاست
بگو... گر هست بگو نيست بگو راست بگو
دركلاس محبت پشت نيمكت هاي صميميت درس عشق ودوستي ويكي شدن راآ غازكرديم حال به
آخرين درسش رسيديم درسيكه خوبست توهم آن رابداني عشق بايدورزيدبه همسفرزندگي
وبايدماندگاربوددرقلب ياران پس اي دوست ! اي مهربان ! اي همسفر ! هميشه به يادتوخواهم بودوهيچ
گاه تورافراموش نخواهم كرد.
كاش مي شد سرزمين عشق را در ميان گام ها تقسيم كرد . كاش مي شد با نگاه شاپرك عشق را بر
آسمان تفهيم كرد كاش مي شد با دو چشم عاطفه قلب سرد آسمان را ناز كرد كاش مي شد با پري از
برگ ياس تا طلوع سرخ گل پرواز كرد
www.hadinik.com
١١٢
دنيا و بدون خانم ها تصور كن : بازارها خلوت ... پل ها اضافه ... خيابان ها خلوت ... شيطان بيكار ... مخابرات
ورشكسته... همه ميرن بهشت ....!!!
عشق تو اين دوره زمونه ..... مثل تپه اي ميمونه كه هر خري از اون بالا ميره
Toye HOLAND jashnvareye gol bargozar shod vali yenafar ham naraft bazdid.Akhe
?ghashangtarin gol, onja nabod.Agar gofti gole kojast
dare sms mikhoneh
Gofti "ey yar" goftam "zahre mar" gofti "ey noor" goftam "mordeshoor" gofti "az
"ghame doorie to bimaram" goftam "be man che,mage man parastaram
Zamani ke kenaare roodkhaane boodam negaaham be gholleye kooh bood ,be
. gholleye kooh residam saraabaa mahve tamaashaaye rood shodam
Dar gozargahe zaman,kheyme shabbaziye dahr,eshghha mimirand,rangha range degar
migirand, va faghat khaterehast ke che shirino che talkh,dast naa khorde beja
mimanand
Na raze gole nilofaram,na ganji az jense poone,baraye yaftanam naamam ra be abe
ravan bespar
براي پخته شدن كافيست كه هنگام عصبانيت از كوره در نرويد
روي شيشه يك خياطخانه در هند نوشته بودند:
عيب كار ما را به خودمان بگوييد و حسن آنرا به ديگران.
لحظه ها را درياب ! چشم فردا كور است
نه چراغيست در آن پايان ، هر چه از دور نمايان است...
شايد آن نقطه نوراني چشم گرگان بيابان باشد
www.hadinik.com
١١٣
يك بار يك نفر ميره قبرستان مي بينه همهي مرده ها سر قبر هايشان نشستن اون مرده ها مي پرسه
چرا سزر قبر هايتون نشستين مرده ها مي گم اخه سوال هاي شب اول قبر لو رفتن بايد تا فردا شب صبر
كنيم
از موقعي كه اندي گفته خشكلا بايد برقصن به هيچ كاري نميرسم ولي خوش به حال تو كه راحت شدي
ميخواستم بهت يه چيز ي بگم كه تاحالا به كس ي نگفتم ...... دوو ....... ..... دوو. ..... ........ .....دووو وو ....
..... دوووس ........ دوووس ...... ........ دووووووووس ..... ......... .......... دوووووووووووست .... .......
دووووووووووووووست ..... ........... دوستا كه بزنم زير گوشِت آدم ميشي!!
سلام.خوبي؟ چه خبرا؟ خوش گذشته؟ ديشب خوابت رو ديدم . با هم سوار تايتانيك بوديم. داشتيم باهم
حرف ميزديم . كه يهو صدايه وحشتناك ي اومد و كشت ي تكو ني شديد ي خورد . تو پرت شد ي توي آب ... من
دويدمو همه رو خبر كردم ... ناجيا اومدن و با سختي تورو نجات دادن. وقتي به هوش او مد ي بهم لبخند
زدي. اشاره كرد ي كه سرمو بيارم نزديكه لبت .... و وقت ي من اينكارو كردم آروم تويه گوشم گفت ي: انرژي
هسته اي حق مسلم ماست…
خيلي جالبه حتماً اينكارو انجام بدين چيزه جالبي ميشه.
خرد رو newyork رو باز كنين و شماره هواپيمايي رو كه روز 11 سپتامبر به برج هاي دوقلوي Word اول
تغيير بدين... حالا چي ميبينين؟!؟! "Wingdings" حالا فونتش رو به (Q33NY). وارد كنين
sooq sooq sooq sooq sooq sooq sooq sooq sooq taajoob nakon ina hamash male toe
... faghat monitoreto bar ax kon
به خدا ميگن چرا اول مرد رو آفريد ي بعد زن رو؟ ميگه شما هم اگه بخواهيد چيز ي بنويسيد اول
چكنويس ميكنيد بعد پاكنويس!!
www.hadinik.com
١١٤
يد بهار دوباره تكرار ميشود اما تو هيچ وقت تكرار نمي شويي چون خدا يك اشتباه رو Ĥ زمستان دوباره مي
2 بار تكرار نميكنه!!
يه روز يه گل به خدا گفت چرا گلهاي زيبا همه خار دارند، خدا گفت نه يك گل زيبا هست كه خار نداره ...
ولي صداش نكن چون الان داره آفف ميخونه!!
اگه 1000 نفر گفتن دوست دارم بدون يكيش منم ... اگه 100 نفر گفتن دوست دارم بدون يكيش منم ...
اگه 10 نفر گفتند دوست دارم بدون يكيش منم ... اگه 2 نفر گفتن دوست دارم بدون يكيش منم ... اگه 1
نفر گفت دوست دارم بدون يكيش منم ... اگه هيچك ي بهت نگفت كه دوست دارم بدون كه اون موقع
من مردم!
اَزم آرام و بگ يرُ... راحت دن يامو بگ يرُ... از لبم جامو بگ ير و ... دلخوشي هامو بگ ير... اما، انرژ ي هسته اي كه
حق مسلم ماست رو ازم نگير!!
گه گنج ي سر رامه، جلو ي رام بگير ... اگه دنيا همه كامه همه دنيامو بگير ... دلخوش ي هامو بگ ي ر... اما،
انرژي هسته اي كه حق مسلم ماست رو ازم نگير!!
كي با اشكاي تو يه اسمو ن ستاره ساخت كي بود كه به نگاه تو دلش رو عاشقونه باخت كي بود كه با
نگاه تو خواب و خيال عشق و ديد كي بود كه تنها واسه تو از همه دنيا دل بريد نگو كي بود كجايي
بوداونكه برات ديوونه بود رو خط به خط زندگيش از عشق تو نشونه بود من بودم اونكه دلشوساده به
پاي تو گذ اشت اونكه واسش بودن تو به غير غم چيزي نداشت من بودم اونكه دل اخر عشق تورو خوند
اونكه به جاي عاشقي حسرتشو به دل نشوند حسرت دوست داشتن تو هميشگي بود.
آخرين شعر مريم حيدرزاده!
: ..::::...:.:.:. .: :.:::.:.:.:.:. ..: : ..::::...:.:.:. .: :.:::.:.:.:.:. ..: : ..::::...:.:.:. .: :.:::.:.:.:.:. ..: : ..::::...:.:.:. .: :.
.: :.:::.:.:.:.:. ..: : ..::::...:.:.:. .: :.:::.:.:.:.:. ..: : ..::::...:.:.:. .: :.:::.:.:.:.:. ..: : ..::::...:.:.:. .: :.:::.:.:.:.:. ..:
www.hadinik.com
١١٥
..: : ..::::...:.:.:. .: :.:::.:.:.:.:. ..: : ..::::...:.:.:. .: :.:::.:.:.:.:. ..: : ..::::...:.:.:. .: :.:::.:.:.:.:. ..: : ..::::...:.:.:.
:.:.:.:.:. ..: : ..::::...:.:.:. .: :.:::.:.:.:.:.
بچه هويج داشته با مامانش تو خيابون راه ميرفته ... يكدفعه ميزنه زير گريه ! مامانش ميگه چ ي شده؟ !
ميگه آب هويج دارم!!
من در اين خانه به گمناكي نمناك علف نزديكم من صداي نفس باغچه را مي شنوم و صداي ظلمت را ،
وقتي از برگي مي ريزد و صداي سرفه روشني از پشت درخت، عطسه آب از هر رخنه سنگ، متراكم شدن
ذوق پريدن در بال و ترك خوردن خودداري روح من صداي قدم خواهش را مي شنوم.... (سهراب سپهري)
معلم همچون شمعيست كه مي سوزد و دود ميكند و هوا را آلوده ميكند. پس از معلم دوري كنيد.
ستاد مبارزه با آلودگي محيط زيست
آدما براي هم مثل كتاب ميمونن....
به آخرش كه برسن ميرن سراغ يكي ديگه....يادمون باشه،جلوي ديگران تند تند ورق نخوريم....
سه نفر تو دنيا خيل ي حال ميكنن : 1.اوني كه به عشقش ميرسه 2.اوني كه به ارثش ميرسه . 3. اون ي كه
من به دستش ميرسه!!! pm
دنيا ديگه مث تو نداره؛ نداره نميتونه بياره؛ ميدوني چرا؟ چون نسل دايناسورها منقرض شده!!
عجب!
آروم بگو : ( خدايا من عاشق توام و به تو نياز دارم، هم اينك به قلبم بيا ) اينو واسه ادد ليستت بفرست
تا امشب 1 معجزه ببيني پاكش نكن حقيقت داره !!
حكيمي را گفتند بكشيمت يا ب ...نيمت؟ حكيم قدري بينديشيد و عمري بزيست!!!
www.hadinik.com
١١٦
زندگي كوچه اي ست تاريك و تنگ هردم از اين كوچه عابري مي گذرد ..تك نشاني كه زعابر مي ماند ياد
اوست و صداي اوست و..رد پاي اوست
به من مي گفت : آنقدردوستت دارم كه اگر بگويي بمير مي ميرم ... باورم نمي شد ... فقط يك امتحان
ساده بود به او گفتم بمير...! سالهاست در تنهايي به سرمي برم... كاش امتحانش نمي كردم!
دبيرخانه دفتر رياست جمهوري اعلام كرد فروش گل هاي مريم، كوكب، نرگس، نسترن به برادران ممنوع
است!
دعاي پايان ترم
الهي ادركني پاسنا امتحاني به نمراتَن دهي و گاهن دوازدهي ... حفظان مِن مشروطي و فلجن استادي و
لغوا امتحاننا!
آدما مثل يك كتاب ميمونند كه تا وقتي تموم نشن براي ديگران جالبن پس سعي كن خودتو جلوي
ديگران تندتند ورق نزني چون اگه تموم بشي مطمئن باش ميرن سره يه كتابه ديگه!
مناجات نامه
سپاس و ستايش دانشگاه آزاد را كه تركش موجب بي مدركي است و به كلاس اندرش مزيد بي پولي ...
هر ترمي كه آغاز مي شود، موجب پرداخت زر است و چون به پايان مي رسد سب ضرر ! پس در هر سال
دو ترم موجود و بر هر ترمي شهريه اي واجب...!!
از جيب و جان كه بر آيد كز عهده ي خرجش به در آيد!
ابر و باد و مه و خورشيد و فلك در كارند تا تو مدرك به كف آري و به كارش نبري
همه مانند تو سرگشته و بيكار و غمين طي شود عمر به بي حاصلي و در به دري
از ص فر من تا بيست تو راهي به جز تقدير نيست دلخوش به استادم نكن حذف اضطراري دير نيست من
غايبم يا در سكوت ,تو حاضر و در گفتگو من غافل از استاد و درس ,تو مي نويسي مو به مو با جزوه و
www.hadinik.com
١١٧
فرمول بيا ,تا پاس كنم يك واحدي چيزي نخواندن بهتر از يك شب تلاش بيخودي با عشق در دانش كده
جايي براي درس نيست البته ترم هفت و هشت ,ديگر مجال ترس نيست دانشجو گر عاشق شود ,بي پرده
مشروط مي شود چيزي شبيه آب هويج با كوفته مخلوط ميشود!!
شنبه: با نگاهي عاشقانه مست شدم ! يكشنبه: به او گفتم گرفتارت شدم . دوشنبه: همچو ليلي عاشق
صحرا شدم ! سه شنبه : بي وفا يي كرد و من گريان شدم . چهارشنبه: اسير هجرانش شدم . پنج شنبه : او
رفت و من درعاشقي فاني شدم! جمعه: بي او تنها شدم و از تنهايي مردم...!
عشق يكجانبه، سؤالي است كه بي جواب مانده است عشق كور نيست، فقط نميبيند قلب چشمه است
و رود خانه زبان كلمات و اعمال را در يك ت رازو وزن نميكنند فقط بلبل ميتواند گل سرخ رابشناسد زندگي
را هر طور نگاه كني زيباست!
رسم نوشتن را ... رسم خواندن را ... رسم ياد گرفتن را ... در زندگ ي مديون تو هستم، تمام زندگيم و نور
چشمم تويي، تنها راه نجاتم از تاريكي چشمانم تويي.... دووستت دارم عينك من
اگر بوي گلي را دوست نداري شاخه هايش را نشكن!
ميدوني فرق تو با گاو چيه؟؟! شوخي كردم هيچ فرقي ندارين اين هم هستيد!!
ميدونيد اين چيه ؟
((o)) <-------
اين يك انرژي متراكم هسته ايه كه داره ميره به سمت حق مسلمش!!
توي هلند جشنواره ي گل برگزار شد . ولي يك نفر هم نرفت بازديد ! آخه قشنگترين گل، اونجا نبود . اگر
گفتي گله كجاست؟
www.hadinik.com
١١٨
گامهاي نرسيدن فرصتي نمانده . پاهايم خسته است . بايد رفت .بايد رها شد از حصار تنهايي و اين
جسارت مرده . نميدانم چگون اين چراها در مقابل ديدگانم ريلي به امتداد تمام زندگي ساخته اند؟
شبانه آرزوهايم را در ژرف ترين نقطه ي ذهن كابوس زده ام دفن ميكنم و با بقچه ي خا كستري خاطراتم
راهي شهر رويايي خيال ميشوم واز جاده ي پر از ابهام و ترديد ميگذرم . گامهاي لرزانم سكوت شب را
ميشكنندو من در برهوت تنهايي خويش به شمارش گامهايم ميپردازم.
ديشب از غصه دلم،داغ و داغو ن شده بود جاي خواب توي چشام،اشكا مهمون شده بود مثل هر شب تو
اطاق روي تختم يه گوشه كز كرده بودم، فكري اومد تو سرم،يهو از جا پريدم رفتم از تو باغچه مون،گلي
واسه اون چيدم اما باز يادم اومد،خودمو گول مي زنم تو اطاق مونده هنوز،گل ديشب كه چيدم مثل
من يواش يواش،د اره پژمرده ميشه بي صدا توي اطاق گريه هاشو من ديدم اشك هاي بي معرفت نا
اميدم نكنيد ديگه امروز ميرم و برا خاطر شما اين گل وبهش ميدم هرچي بادا ديگه باد!
20 درصد دوستت دارم 50 درصد عاشقتم ........ 100 درصد سر كاري!
احمدي نژاد: من ورزشكار نيستم... ولي شبها با شلوار ورزشي ميخوابم!!
از قديم نديما ميگفتن:
واسه كسي بمير كه برات تب كنه...! لطفا" يكي براي من بميره، آخه چند روزه بدجوري تب كردم!!
رو به 124000 نفر ديگه فروارد كه تا ... بشي و وقتي هم كه قبضش SMS به نيت 124000 پيغمبر، اين
مياد بازم ... بشي!! (بي توجهي نكن!!)
من از طرز نگاه تو اميد مبهمي دارم، نگاهت را مگير از من... كه با آن عالمي دارم!
پسر : مامان به جز سوسن . مريم . نرگس . عاطفه . زهرا . سوگل . سارا . نيلوفر . سميه . فاطمه هر
كس زنگ زد بگو من خونه نيستم .
www.hadinik.com
١١٩
بابا كجاي ي؟ نيست ي؟ توريست ي؟ امپرياليست ي؟ ك مونيست ي؟ فاشيست ي؟ دموكراتيست ي؟ خداي ي نكرده
مريض كه نيستي؟ راستي، تو خودت نمره ي بيستي!
از عشقش دارم ميميرم . نميدونم چ ي كار كنم . كارم خون گريه كردنه ... خوب دوسش دارم . ول ي مي
خوان اونو ازم بگيرن . ول ي من با تمام وجود دوسش دارم . خداااااااااااآ ا. انرژي هسته اي رو از من
نگيريد!!!
آخه يه روز تيك ميگير ي... لباساي شيك ميگير ي... باباتو ميكن ي كچل ... تا دماغو كن ي عمل ... با
همراهت زنگ ميزن ي... عينك رنگ رنگ ميزن ي... اين دل و اون دل ميزن ي... تا به موهات ژل بزن ي...
جنس لباست تريكو ... موزيك الكس و انريكه ... جوراباي فسقلك ي... روسري هاي الك ي... خوش ي با اين
تيپ خفن... الان قشنگي مثلاً؟
همه ي مردم 1% به دوستشون فكر ميكنن، 2% به دوستاي نزديكشون فكرميكنن، 3% به عشقشون فكر
ميكنن، 94 % به انرژي هست هاي فكر ميكنن!!!
1. اگه گفت ي فرقه توپ با من چيه؟ ! (ميدونم كه نميتوني بگ ي) فرقش اين ه كه بايد تلاش كن ي تا توپ
گل بشه اما من خودم گلم!! شك داري؟؟
2. ميدوني فرق تو با توپ فوتبال چيه؟ نه؟... اونو بايد تلاش كني تا گلش كني، ولو تو خودت گلي!
ميدني فرقه حوا با بقيه زن ها چي بود؟ اون تنها زني بود كه شوهرش آدم بود !!!
با دل و جان to love someone از اين كه عاشق شوي Don’t be afraid to love !!!!! ز عاشقي نترس
وزيباترين احساس love is the most fulfilling عشق خشنودكننده ترين totally and completely
نترس از دل and beautiful feeling in the world دنياست
هيچ وقت به خودت مغرور نشو ....... برگ ها هميشه وفتي مي ريزن كه فكر مي كنن طلا شدن
www.hadinik.com
١٢٠
به كسي عشق بورزيد كه ليافت عشق باشد نه تشنه ي عشق . چرا كه تشنه ي عشق روزي سيراب مي
شود ... ويكتور هوگو
براي پخته شدن كافيست كه هنگام عصبانيت از كوره در نرويد
جوايز قرض الحسنه بسيجيان : 99 تسبيح 99 دانه اى به 100 نفر 100 عدد جانماز به 99 نفر 200 متر چپيه
به 400 نفر (هر نفر نيم متر) هر 5 ميليمتر ريش در هر روز يك امتيازآخرين مهلت تا پايان هفته بسيج
اگر رفتم تو يادم كن. اگر مردم تو خاكم كن. اگر ماندم در اين دنيا، به مهر خود تو شادم
آنانكه زندگي را بستري از گلهاي سرخ مي دانند هميشه از خارهاي آن شكايت دارند...
اگه مي خواهيد زندگي جديد و تازه اي رو شروع كنيد
اگه مي خواي دباره تازه و نو شي
با ما يه تماس بگيريد
سازمان بازيافت زباله
گر خواست ي يه كس ي ، عاشق هم نفس ي ، عمرشو ح يرونت كنه ، جونشو قربونت كنه ، جون مادرت رو ما
يكي حساب نكن
اگر به دنبال آرامش هستيد به پيشامد هاي زندگي برچسب خوب و بد نزنيد
اگر دورم ز ديدارت دليل بي وفايي نيست، وفا آنست كه نامت را هميشه روي لب دارم
كشاورز پير در كنار گاو اهني فرسوده اش ايستاده بود و به مزرعه شخم نخورده اش مينگريست و
همچنان منتظر بود .... چون گاوش داشت اس ام اس مي خوند
www.hadinik.com
١٢١
يكي ميميره تو اون دنيا ميبرنش تو بهشت يه روز يه فرشته مياد بهش ميگه خوب ،اينجا چطوره يارو در
حالي كه ميلرزيده ميگه خوبه فقط يه كم سرده .فرشته ميگه دنبال من بيا واونو ميبره كنار ديواره
جهنم. بعد يه مدت مياد ميگه حالا چطوري يارو م يگه بازم سردمه فرشته مي چسبو ندش به ديواره
جهنم و ميگه بازم سردته يارو ميگه اره .فرشتهه مي گه اصلا تو لياقت اينجا رو نداري بيا برو تو
جهنم.بعد يه مدت فرشته ميره در جهنمو وا ميكنه ببينه طرف تو چه حاليه تا درو وا ميكنه يارو ميگه
ببند درو سوز مياد
انسان براي ديدن چهره اش به اب رونده نگاه نمي كند ..به اب ايستاده مينگرد زيرا تنها انچه كه خود
ارام است ميتواند ارامي وارامش را به ديگران برساند!
***
مهرباني در كلام اعتماد مي افريند
مهرباني در فكر كردنبصيرت كامل خلق ميكند
مهرباني در بخشش عشق بوجود مي اورد !
هيچ وق ت رازت رو به كس ي نگو . وقتي خودت نميتون ي حفظش كن ي چطور انتظار دار ي كس ي ديگه اي
برات راز نگهدار باشه
توي زندگ ي 3 راه رو دنبال كن : 1.دوست داشتن را براي يك تجربه 2.عاشق شدن رو براي يك هدف
3.فراموش كردن رو براي قبول واقعيت!!
ميخوره سر نماز م يرسه ميگه : (ربنا ...آتنا ... فد ....د...د....د...دنيا ديگه مث تو X يه آخونده قرص
نداره... نداره نميتونه بياره .. )!!
تنها زماني كه احساس كردم خيلي خوشبختم لحظه اي بود كه هيچ كسي صداي فرياد هام رو نميشنيد
منم تا تونستم فرياد زدم!
عشق يعني لحظه هاي التهاب، عشق يعني لحظه هاي ناب ناب،
عشق يعني همچو من شيدا شدن، عشق يعني قطره و دريا شدن،
www.hadinik.com
١٢٢
عشق يعني ديده بر در دوختن، عشق يعني در فراقش سوختن!
به دريا بنگرم روي تو بينم ... به صحرا بنگرم روي تو بينم ... نميدونم كي روي عينكم ريد كه هرجا بنگرم
روي تو بينم!
سهراب سپهري 1385 :هر كجا هست م، باشم به درك ! من كه بايد بروم! پنجره، فكر، هوا، عشق، زمين،
مال خودت ! من نمي دانم نان خشكي چه كم از مجري سيما دارد ! تيپ را بايد زد ! جور ديگر اما ... كار را
بايد جست . كار بايد خود پول . كار بايد كم و راحت باشد ! فك و فاميل كه هيچ ... با همه مردم شهر پي
كار با يد رفت ! بهترين چيز اتاقي است كه از دسته چك و پول پر است ! پول را زير پل و مركز شهر بايد
جست! سيد خندان يه نفر! سوئيچم كو؟
بني آدم اعضا يكديگرند كه مثل سگ بهم مي پرند چو عضوي بدرد آورد روزگار كه پنچر شود چرخ آموزگار
تو كز محنت ديگران بي غمي گمونم پسر عمه شلغمي!
زندگي زيباست ، اگر روح آزاد عشق و محبت اسير زندان فراموشي دل نگردد و خزان يأس گلبوته هاي
اميد بهار جان را در وسعت انتظار زرد خويش ، مدفون نسازد
مضرات امتحانات : افزايش بار علمي به طور نا خواسته ! كمبود شديد خواب و كاهش زمان لالا از هفت
ساعت به هفت د قيقه ! رواج فرهنگ غلط پاچه خاري براي معلمان ! افزايش خشونت عليه حيوانات (خر
زني !!!) چپ و چول شدن چشمها بر اثر روش هاي غلط تقلبي ! سردرد حاصل از تمركز
ديگر اين اشعار هم پوشالي است ديگر اين افكار هم تو خالي است نام تو در ذهن من رويا شده
بي قراري هاي من باقي ز روياها شده ديده ام بر اين ورق اشكي سپرد بر سر دفتر شعر خوابم برد .
آنچه را كه مي نويسم ؛ بايد براي چشم هايتان زيبا براي گوشهايتان شيوا و براي دلهايتان فريبا باشد ، و
اين همه بهانه اي براي كتمان حقيقت من است
www.hadinik.com
١٢٣
سلام خداحافظ ! ديگر بر اي تو كه زنده تر ا ز ماي ي بر اي آدمهاي ي كه از جنس ديوارها ي سنگ ي هستند .
حرفي ندارم
معبود خاموشم ! در خاموشي سوي تو مي آيم . سكوت ، ستايش من است . سكوت، نيايش من
است . سكوت ، آيه هاي ستايشي است كه براي تو ميخوانم . تو صداي سكوت مرا مي شنوي و پاسخ
تو سكوت است .
آنچنان به نبودنت خو گرفته ام كه بودنت را باور ندارد دلم
اي خدا اه اي خدا از توي اسمونا گوش بده به درد من كه مي خوام حرف بزنم واسه يك روزم شده
سكوتم رو بشكنم اي خدا خودت بگو واسه چي ساختي منو تويه اين زندون غم چرا انداختي منو چرا هرجا
كه ميرم در به روم باز نمي شه چرا هرجا دليه ميشكنه مثل شيشه اي خدا حرفي بزن اگه گوشت با منه
اون كيه كه قلبم رو داره اتيش ميزنه
خدايا ! چنان نزديك ي كه نميتوانم ببينمت صدا ي تو هر لحظه با من سخن ميگويد اما من آن را
نميشنوم مرا به عمق درونم ببر تا شكوه ب ي پرده ي جمال تو را بشنوم مرا بياموز پيوسته تو را بجويم و
همواره به عنوان يگانه پناهگاهم به تو رو كنم.
هوايم ابريست گوئي كه غبار دوري تو سراسروجودم را فرا گرفته وابر چشمانم هواي گريه دارد نم نم
اشك بر روي صفحه ي كاغذ فرو مي ريزد وقلبم ازرنج ودوري تو حكايت مي كند انگاركه تمامي غمها به
سويم پ رواز مي كنند ديگر نيستي تا پنجره ي چشمانم را به رويت بگشايم .ديگر ني ستي تابرايم تبسم
كني ومن از لبخندشيرينت قصه شادي را نظاره كنم اي سروپا همه خوبي به تو مي انديشم : عزيزم سلام
هم اكنون كه برايت مي نويسم هوا سرد وغم انگيزاست آسمان پراز ابرهاي سياه مي باشد ودلم سخت
گرفته وتصوير تو هم
عزيزم سعي كن وقتي داري از (زير پل عابر پياده )رد ميشي مواظب خودت باشي ...آخه همه كه نميدونن
تو بيشعوري كه.....
www.hadinik.com
١٢٤
به دستور آقاي احمدي نژراد....:
هرگز غذاي نرگسي رو با ميرزا قاسمي با هم توي يخچال نگذارين...اگر هم مجبور شديد كه
بذاريد.....احتياط واجب بر آن است كه در يخچال باز باشد....
بهترين انتقام از زني كه شوهرتون رو از چنگتون در آورده چيه؟
بذارين شوهرتون مال اون بمونه!
- وقتي يه زن ميبينه كه شوهرش داره زيكزاك تو حياط ميدوه بايد چيكار كنه؟
- هيچي, بايد بهتر هدف بگيره و به شليك كردن ادامه بده!
يه شب يه ستاره شانس از اسمون افتاد رو زمين بهم گفت دنيارو مي خواي يا يه دوست خوب ؟؟؟
گفتم هيچ كدوم . چون يه دوست دارم كه واسم مثل يه دنياست
خدا اندي رو مرگ بده ........ از وقتي كه گفته خوشگلا بايد برقصن ديگه به هيچ كدوم از كارام نمي رسم
از جوجه تيغي كوچولو پرسيدم: بزرگترين آرزوت چيه؟ معصومانه نگاهم كرد و گفت: بغلم ميكني؟
بسيجيه ميخواسته به دختره متلك بگه ميگه: خوشگله نمازت رو خوندي؟!
درراستاي اهداف احمدي نژاد نوشيدن چاي شهرزاد براي آقايان و نوشيدن چاي احمد براي بانوان تا اطلاع
ثانوي ممنوع شد!
از چشمان تنگ فيل فهميدم آنان كه غني ترند محتاج ترن
دوستاي خوب مثل ستاره ها هستند حتي وقتي نميبينيشون بازم خيالت راحته كه سر جاشون هستن
www.hadinik.com
١٢٥
من از طرز نگاه تو اميد مبهمي دارم نگاهت را مگير از من كه با آن عالمي دارم
اگر كس ي م ي گو يد كه برا ي تو م ي م يرد در وغ م يگويد!!! حقيقت را كس ي م يگويد كه برا ي تو زندگ ي م ي
كند
پس از آخر ين ديدار با دوستانت يادت باشد كه ، به دوستاني فكر كن كه د يگر فرصت ي بر اي در آغوش
كشيدن يكديگر ندارند
كجاست جاده ا ي كه مرا به تو برساند ،كجاست كس ي كه آسمان را به من نشان دهد ، دلم از ا ي ن ابرها
گرفته
در عشق مثل خورشيد باش
در مهرباني مثل باران
و در صداقت مثل چشمه
در پناه حضور سبز تو ، طوفان غم ، مرا جا مي گذارد .
در كنارت ژرفاي آرامش را احساس ميكنم
و بي تو سيل بي رحم تنهايي مجالم نمي دهد
پلكهاي مرطوب مرا باور كن ، ا ين باران ن يست كه م يبارد ، صدا ي خسته ي من است كه از چشمانم
بيرون ميريزند
دخترا دنبال يه پسر مي گردند كه 1000 تا آرزوشونو برآورده كنه
پسرا دنبال 1000 تا دختر مي گردند كه يه آرزوشونو بر آورده كنند
نگاهم در نگاهت كرد برخورد
خدامرگت دهد حالم به هم خورد
www.hadinik.com
١٢٦
كاش م ي شد اشك را تهديد كرد مدت لبخند را تمديد كرد كاش م ي شد از ميان لحظه ها لحظه ديدار را
نزديك كرد
.vaghti baran mibarad hame chiz ziba mishavad. golha,derakhtan,... hame chiz
.
.
.
migama... to ham boro zire barun shayad ye faraji shod
Midoni farghe Hadese va Faje-e chiye
Vaghti madarzan to darya ghargh beshe in yek Hadese ast. Amma agar kasi ono az
darya nejat bede onvaght Faje-e ast
Nagoo .. Nagoo
Bare geraan budimo raftim
Nagoo .. Nagoo
Namehrabaan budimo raftim
,Nagoo
inhaa dalile mohkami nist
begoo baa digaraan budimo raftim
Namaz Khoondane MOTADA (Sooreye Tohid) : Beshmellahe Lahmane Lahim
Ghoflo Dad Be Ahad...Ahad Dad Be Shamad Lam Dad Invar...Lam Dad Oonvar
!!!Velam Kon Baba Kofresh Daroomad Ahad
فرق يك مرد با يك گربه چيه؟
- يكيشون يه موجود دله است كه بي چشم و روئه و براش مهم نيست كه كي بهش غذا ميده , اون
يكي يه حيوان ملوس خانگيه.
امروز را در ياب و به فردا هر چه كمتر مي تواني تكيه كن

برچسب ها 1300جک خنده دار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 486
  • بازدید کلی : 2,919
  • کدهای اختصاصی

    پیج رنک

    پیج رنک گوگل

    پیج رنک سایت شما

    پیج رنک

    پیچک